Dacă în articolele anterioare am rezumat atât probleme cât și beneficii, în acest articol vreau să explic cât mai clar cu putință de ce taximetriștii pun întrebări care la prima vedere par ciudate sau stupide (din punctul de vedere al clientului), dar ele sunt adresate cu rolul de a se ajuta reciproc – taximetrist și client.
Am avut foarte multe situații în care atunci când mă apropiam de adresa unde clientul dorea să ajungă, îl întrebam dacă știe ce este la numărul respectiv și mă loveam de răspunsuri răutăcioase, ca și cum eram acolo să-l interoghez, de parcă odată ce îl lăsam la adresă, nu aș fi observat ce este acolo.
Sunt oameni care nu au înțeles că prin a fi taximetrist, nu este obligatoriu să cunosc fiecare număr, de pe fiecare stradă din tot orașul; nu există așa ceva, până și Google mai greșește sau nu cunoaște toate adresele. Din acest motiv, atunci când intru pe strada respectivă, în cazul în care nu cunosc adresa, îl întreb pe client ce este la număr. În acest mod, dacă îmi spune că este un salon, un super-market sau ceva mai specific, pot să mă duc direct la locul respectiv, fără să merg cu 10 km la oră, pe avarii, uitându-mă la toate numerele de pe clădiri până o să găsesc adresa respectivă; câștigăm amândoi timp, eu că termin cursa mai repede și am am timp de alta, iar clientul că ajunge mai devreme la destinație. Câștig – câștig.
Același principiu se aplică și la comenzile de taxi. Atunci când faceți comandă, indiferent că este prin telefon sau prin aplicație și adresa la care comandați taxiul este altceva decât un simplu bloc, dați cât mai multe detalii, în acest mod, taxiul o să ajungă mai devreme și prin urmare și dvs. veți ajunge mai devreme acolo unde aveți nevoie.
Marea majoritate de taximetriști atunci când comunică timpul până la adresă, o treime din el este dedicat căutării adresei. În loc de a comunica o adresă de genul: Calea Victoriei nr. 25, gândiți-vă cât de mult timp s-ar câștiga, de ambele părți, atunci când comunicați o adresă precum: Calea Victoriei nr. 25 la Hotel Radisson Blu, la magazinul Vodafone, Salon Vogue sau la Starbucks. Taximetristul s-ar duce direct la adresă, fără să mai stea să caute. Câștig – câștig.
Acum să fim serioși, nimeni nu sună la taxi fiindcă îi place să se plimbe prin trafic. Toți se grăbesc atunci când se urcă în taxi și de ce să nu contribuiți cu un minim de efort pentru a ajunge mai devreme acolo unde vă doriți? Câștig – câștig.
Lasă un răspuns