Unul dintre cele mai bune sfaturi pe care aș putea să-l dau unei persoane când vine vorba de taximetrie, este să facă comandă la taxi.
Aud de nenumărate ori, de la clienți care se plâng că au uitat ceva în taxi, într-o seară când se întorceau de la o petrecere. Au sunat la firma respectivă de taxi, le-a spus indicativul mașinii cu care au mers dar șoferul nu a răspuns la stație și de atunci, clientul respectiv, nu mai merge cu acea firmă de taxi.
În realitate, indicativul pe care l-au comunicat clienții către dispecerat, nu lucrase de câteva zile pentru că era plecat la pește sau la țară sau poate în concediu. De unde aș putea să știu eu lucrurile astea? Gândiți-vă puțin, era noapte și clienții se întorceau de la o petrecere. Te întorci de la o petrecere doar dacă vrei sa bei unul sau mai multe pahare cu alcool. Șansele ca să nimerească indicativul atât de bine pe timp de noapte și puțin băuți, sunt foarte mici.
Eu aud pe stație, de cel puțin 2-3 ori pe zi un coleg care anunță că a găsit ceva în mașină dar nu știe de la care client este pentru că majoritatea șoferilor, nu stau să se uite pe bancheta din spate după fiecare client care coboară iar noi nu suntem obligați să o facem. Prin urmare, găsim după 2-3-4-5 curse, câte ceva, ori că ne atenționează un client care se urcă în mașină, ori când ne dăm jos din mașină și observăm ceva pe bancheta din spate.
Șoferi cu intenții bune sunt mai mulți decât opusul lor, când vine vorba de returnarea obiectelor pierdute, de asta sunt sigur. Noi când găsim ceva anunțăm imediat pe stație și dacă nu revin clienți care să ceară un obiect similar cu cel găsit de șofer, noi, majoritatea, facem ce credem de cuviință cu obiectul respectiv.
Dacă clientul ar face comandă la taxi, chiar dacă ar merge de 3-4 ori pe zi cu taxiul, tot ar reduce numărul posibilităților. Din 10.000 de taxiuri să reduci la 3-4, eu cred ca șansele ar fi de partea clientului să-și găsească obiectul pierdut.
Lasă un răspuns